Întrebări frecvente
Collapsible content
De unde suntem?
Suntem din Timișoara, jud. Timiș.
Dacă nu sunteți din zonă, ne ocupăm de toate procedurile pentru a primi dispozitivul dumneavoastră prin curier! Pentru informații suplimentare aveți butonul din colțul stânga pentru „WhatsApp” sau pagina de „Contact”.
Cum îți trimit un device?
Dacă cunoști exact problema și ai găsit serviciul pe „site”, poți plasa comanda direct.
Vei fi contactat telefonic pentru confirmarea comenzii și a datelor din comandă.
Ziua următoare vei fi contactat de curier pentru a preda coletul.
Pe cutie/ambalaj nu trebuie trecut nimic suplimentar. Curierul va lipi „AWB-ul”, care conține absolut toate informațiile furnizate.
Recomand împachetarea folosind cutii de carton, folie de plastic, folie cu bule sau orice alt material, astfel încât produsul tău să stea fix în cutie.
Când achit dacă comand ramburs?
Plata pentru comenzile ramburs se face atunci când ajunge coletul la tine.
Pentru servicii/reparații se va achita după ce ajunge produsul reparat înapoi la tine.
Cât am garanție?
Garanția este de 1 – 2 ani, în funcție de serviciu/produs.
Când vine curierul?
Curierul vine în aceeași zi în care ai primit mesaj/mail în legătură cu comanda.
Livrarea/Ridicarea se va efectua în intervalul 10:00 – 18:00.
Pe email veți primi toate detaliile legate de statusul comenzii. Aceasta poate fi urmărită cu ajutorul codului AWB.
Cât timp durează reparația?
Majoritatea reparațiilor durează 24–48 de ore din momentul în care produsul ajunge la noi.
Pentru reparațiile de 5+ produse, durata este între 1–5 zile.
Vei fi notificat pe email/WhatsApp pe tot parcursul reparației.